Експертиза проекту
Дизель-генератори Caterpillar загальною потужністю 6600 кВА/5280 кВт для морського порту
Впровадження дизель-генераторів Caterpillar загальною потужністю 6600 кВА/5280 кВт для резервного електропостачання морського порту
Розроблена проектно-кошторисна документація об'єктів будівництва підлягає затвердженню Замовником згідно із законодавством.
Перед затвердженням проектів будівництва у випадках, визначених статтею 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», проводиться їхня експертиза.
Експертизу проектної документації проводять експертні організації незалежно від форми власності, які відповідають критеріям Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України. Інформація про експертні організації публікується на сайті Мінрегіону http://www.minregion.gov.ua.
У випадку, якщо дизель-генератор є частиною об'єкта будівництва та об'єкт будівництва відноситься до IV або V категорії складності, проектно-кошторисна документація по всьому об'єкту, включаючи дизельну станцію, підлягає обов'язковій експертизі в усіх напрямках.
Будівництво дизельного генератора як окремого об'єкта будівництва, як правило, відноситься до II або III категорії складності.
Якщо будівництво об'єкта здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, обов'язковою є експертиза кошторисної частини проектної документації.
Якщо будівництво об'єкта здійснюється на територіях зі складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, обов'язковою є експертиза щодо їх міцності, надійності та довговічності.
Проект установки дизель-генератора необхідно узгодити з усіма організаціями, які видавали технічні умови (ТУ).
Проект підключення дизель-генератора до мережі необхідно погодити з Інспекцією Держенергонагляду та електропередавальною організацією.
Для інформування громадськості мають бути опубліковані у засобах масової інформації «Заява про наміри» та «Заява про екологічні наслідки» відповідно до вимог ДБН А.2.2-1.
Дуже важливо, щоб експертиза проекту в експертній організації та його узгодження в уповноважених контролюючих організаціях були виконані у правильній послідовності.
Дуже уважно слід вивчати отримані експертизи. Помилитись може кожен, навіть співробітник експертної організації. Наприклад, може бути невірно вказана адреса об'єкта, модель дизель-генератора або його потужність. Помилка або описка в експертизі може стати фатальною під час введення дизельного генератора в експлуатацію та подальшої легалізації.
Якщо помилку оперативно виявлено, слід вимагати від експертної організації видачі виправленого експертного висновку.
Експертиза проектної документації є найважливішим елементом легалізації дизель-генератора.
Виконання всіх етапів легалізації при встановленні дизельного генератора дозволить уникнути отримання розпоряджень та застосування санкцій з боку державних контролюючих органів.
Компанія РЕЛІНГ має достатню кваліфікацію для проведення проектної документації під час проведення експертизи в уповноважених організаціях.
Компанія РЕЛІНГ має досвід виконання даних робіт для операторів стільникового зв'язку, об'єктів охорони здоров'я, центрів обробки даних, банків, готелів, бізнес-центрів, телеканалів та інших об'єктів із встановленими дизель-генераторами.
Часті питання:
Запитання:
Чи потрібний проект, експертиза та введення в експлуатацію, якщо встановити дизель-генератор на причепі?
Відповідь:
Оскільки дизель-генератор під час роботи є стаціонарним об'єктом, на нього в повній мірі поширюється дія будівельного законодавства. Навіть при установці на причіп необхідно виконати всі його вимоги – протипожежні відстані, вплив шуму, шкідливі викиди тощо. Єдине чого можна уникнути – це виконання фундаментів. На встановлений без дозвільних документів дизель-генератор на причепі можуть бути видані приписи з боку контролюючих державних органів. Контролюючі органи при невиконанні вимог розпоряджень можуть призупинити або заборонити експлуатацію дизель-генератора, а електропередавальна організація може відключити основне постачання до виконання вимог законодавства.